Kovács-módszer oktatása a gyülekezetben

Fáradó figyelem, rosszalkodás, hosszú tanulási folyamat, elkedvetlenedés, kiégés.
Ezek azok a jelzők, amikkel gyermek, felnőtt és pedagógus egyaránt találkozik legyen szó tanulásról, munkáról vagy zenetanulásról egyaránt.

Nagy a stressz, hallom sokszor, mintha ez a folyamat maga az ördög lenne. Pedig mennyire nem így van! A stressz folyamata a barátunk, egyik nagy segítőnk, ha a munkaképességünk megfelelő állapotban van. De mi is az a munkaképesség és hogyan gondozható?

Erről - a Kovács-módszerről - tanulhattunk 3 napon át augusztus 16-18 között a Hold utcai templom kávézó helységében.
Aki ott volt Terényben a gyülekezeti táborban, - ahol a gyakorlatokból ízelítőt kaphattak a gyerekek, - láthatta milyen szívesen és nagy kedvvel végezték a gyerekek az amúgy fejlesztő játékokat.

Felszínes szemlélőnek ugyanilyen látványban lehetett része, ha az augusztusi továbbképzésre bekukkantott. Vidám emberek hol tanulnak, hol vidáman léggömbbel, labdával játszanak!
De senkit se tévesszen meg a látvány! Ez a különleges és vidám mozgás egy 50 éves múltra visszatekintő természettudományos alapokra épülő egészségfejlesztési módszer. Jól kidolgozott életmód-program, ami egyedülálló hatással bír a vegetatív folyamatokra, ami alfája és omegája a szervezet alapvető működésének. Ez a Kovács-módszer, ami szerencsésebb iskolákban a pedagógia része.

Eredménye:
a tanulást és a munkát egyaránt örömmel, nyitottsággal, kíváncsisággal és rengeteg életerővel inspiráltan végző diákok és felnőttek.

Aki ott volt, csupa vidámsággal az arcán távozott. Meggyőződésem, hogy ha már óvodás korban részt vennének gyermekeink a Kovács-módszer iskolára való felkészítésében, sokkal nyugodtabbak, magabiztosabbak, sikeresebbek és boldogabbak lennének, hiszen az alapvető idegi és fiziológiai háttérrel a tanulás is könnyebb.
A kulcs a kezünkben van, csak rajtunk múlik, hogy használjuk-e.